Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Kiekvieno baldo pristatymo terminas yra skirtingas ir nurodytas jo aprašyme.

Dalis baldų yra mūsų sandėliuose – juos pristatysime itin greitai. Kiti baldai bus pagaminti specialiai Jums, o jų gamybos terminai nurodyti aprašyme. Esant galimybėms šį terminą stengiamės dar labiau sutrumpinti. 

Baldus dažniausiai galime pristatyti klientams patogiu metu prieš tai suderinus tinkamą laiką. Viena diena prieš baldų pristatymą susisiekiame su klientu suderinti pristatymo laiką.

  • Baldų pristatymo kaina bus suskaičiuota individualiai, kai įvesite pristatymo adresą. 
  • Baldus galite atsiimti artimiausiame mūsų salone nemokamai. 
  • Už papildomą mokestį kurjeris gali sunešti baldus (jei yra galimybė).
  • Baldai pristatomi nesurinkti, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.

Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir patvirtinamas. 

Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu ir SMS žinute. Savo užsakymo būseną galite sekti ir stebėti čia.

Priimdami ar atsiimdami užsisakytus produktus patikrinkite jų būklę bei pasirašykite perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote prekių išorinės išvaizdos pažeidimus ar prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente. Jei pažeidimus ir kitus neatitikimus pastebėjote vėliau, paskambinkite mums 8 687 78318 arba parašykite eshop@intermeda.lt

Baldų surinkimo paslauga

Prireikus surinkimo paslaugos, prašome kreiptis į mus telefonu 8 687 78318. Mes suderinsime šią paslaugą su mūsų partneriais dirbančiais arčiausiai Jūsų. Surinkimo paslaugų kainos bus derinamos atskirai.

Pristatymas į užsienį

Esant pageidavimui galime suorganizuoti užsakymo pristatymą į kitas šalis. Iškilus tokia poreikiui susisiekite su mumis telefonu 8 687 78318 arba el.paštu eshop@intermeda.lt.

 

Garantijos ir prekių grąžinimas

Jei gavę baldus pastebėjote broką ar pažeidimus, iškart kreipkitės į mus. 

Jei turite galimybę – atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu – tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus.

Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu 8 687 78318 (darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00) arba el. paštu eshop@intermeda.lt

Užsakytas kokybiškas prekes galima gražinti per 14 dienų nuo jų pristatymo. Jei atsisakoma kokybiškos prekės, jos pristatymo išlaidas padengia pirkėjas. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
  • Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Negalima grąžinti baldų pirktų lizingo būdų (išsimokėtinai), tačiau prekių galite atsisakyti tuo pačiu metu, kai atvežami baldai. Tiesiog apžiūrėkite baldus, ar jie Jums tinka ir tik tada pasirašykite lizingo sutartį.
  • Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip. 

Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.

Kiekvieno baldo garantija yra nurodyta jo aprašyme. 

Įsigijus prekes, prieš surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje www.intermeda.lt . Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus Intermeda ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. Intermeda įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu eshop@intermeda.lt . Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui;
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.